Live News

Watch live News channels from around the globe for free. Listed on this page are channels in various languages. Channels from the BBC, Al Jazeera, Euronews, France 24, RT News, RT Doc, ABC News, DW-TV, Bloomberg, teleSUR, TRT World, Sky News, Tagesshau24, BFM Business, BFM Paris, France Info and many more.

English Language
video
BBC World News (UK) Sky News (UK) Euronews English
BBC World News is an international television channel that is operated by BBC. It broadcasts news bulletins, documentaries, lifestyle programmes and interview shows. Unlike the BBC’s domestic channels, BBC World News is owned and operated by BBC Global News Ltd., part of the BBC’s commercial group of companies, and is funded by subscription and advertising revenues, and not by the United Kingdom television licence. Sky News is a British free-to-air television news channel and organisation. Sky News is distributed via a radio news service and through online channels. International viewers receive the same programming line-up of Sky News as the UK version. Brief news stories, entertainment news, worldwide weather forecast summaries, and the front pages of international newspapers are broadcast in lieu of UK commercials.
There are the U.K. and International version of the channel available.
Euronews is a European pay television news network, headquartered in Lyon, France.
It is jointly owned by several European and North African state broadcasters and by Media Globe Networks. Euronews offers in-depth coverage and analysis from correspondents and news bureaus all over the world.
Stay informed on European and world news about economy, politics, diplomacy and more with Euronews. Euronews is available in a number of other languages.
France 24 English (France) Al Jazeera English (Qatar) DW-TV English (Germany)
France 24 is a French state-owned international news television network based in Paris. Its channels broadcast in French, English, Arabic, and Spanish and are aimed at the overseas market.
France 24, broadcasts 24/7 to 355 million households around the world in French, Arabic, English and Spanish.
Al Jazeera English (AJE) is a Qatari television news channel owned by the Al Jazeera Media Network, headquartered in Doha, Qatar. It is the first English-language news channel to be headquartered in the Middle East. News management rotates between broadcasting centres in Doha and London.
Al Jazeera is also available in Arabic
Deutsche Welle is Germany’s international broadcaster.  The channel concentrates on news and information and is produced in Berlin. DW English is aimed at the overseas market.
DW-TV convey a comprehensive image of Germany, report events and developments, incorporate German and other perspectives in a journalistically independent manner.
Deutsche Welle is organized as a public broadcaster and is financed by federal tax resources.
video
RT English (Russia) RT Doc (Russia) Bloomberg
RT is a Russian international television network funded by the Russian government. It operates TV channels directed to audiences outside of Russia. RT International, based in Moscow, presents around-the-clock news bulletins, documentaries, talk shows, debates, sports news, and cultural programmes. RT Doc (RTД) is a Russian documentary channel presented in both the English and Russian languages. RT Doc deals with a wide variety of topics including Russian culture and life in Russia. RT Doc shows documentaries on Russia and from around the globe Bloomberg Television (on-air as Bloomberg) is an American-based television network centred towards business and capital market programming, owned by Bloomberg L.P. It is distributed globally, reaching over 310 million homes worldwide.
video
video
teleSUR English (South America) TRT World (Turkey) NHK World (Japan)
teleSUR English is the English language division of teleSUR, a progressive media outlet built from a Latin American perspective, committed to principled journalism and bringing you the most relevant stories from the Global South. teleSUR English brings you all the breaking news coverage while lifting the voices of peoples struggles that mainstream media ignores. Providing Latin American news in English. TRT World is a Turkish state international news channel broadcast 24-hours per day in English. The news channel is based in Istanbul. It provides worldwide news and current affairs with a pronounced emphasis on news relating to Turkey and Western Asia.
It provides a Turkish perspective on global matters. It is aimed at a worldwide audience. In addition to its Istanbul headquarters, it has broadcast centres in Washington D.C., London, and Singapore.
NHK World-Japan is a Japanese state-owned international broadcaster owned by NHK. The channel is based in Tokyo.
NHK World-Japan aims to provide news on Japan, Asia and the world from a Japanese perspective.
There are programmes on many aspects of Japanese culture and lifestyles, developments in society, politics, scientific and industrial trends, and Japan’s role and opinions on important global issues.
video
video
video
PressTV (Iran) VOA TV (USA) Sky News (Australia)
PressTV is a 24-hour English- and French-language news and documentary network affiliated with Islamic Republic of Iran Broadcasting (IRIB). Press TV is headquartered in Tehran. The service is aimed at the overseas market and was created for the purpose of presenting news, images and arguments, on Middle Eastern affairs, to counter the news coverage on other news channels. Voice of America (VOA) is the largest U.S. international broadcaster, providing news and information in more than 40 languages to an estimated weekly audience of more than 275 million people. VOA produces content for digital, television, and radio platforms. Sky News Australia is an Australian 24-hour cable and satellite news channel.
Sky News programming consists of a mix of live news bulletins, live broadcasts from events (such as Parliament Question Time, press conferences), original commentary panel programs and simulcasts of international sister station Sky News UK.
CNA (Singapore)
CNA (Channel NewsAsia) is an English language news channel based in Singapore. CNA has the sixth widest reach among TV news channels covering Asian content.
It is run by Mediacorp News Pte Ltd, a subsidiary of the Mediacorp Pte Ltd.

German Language
video
Tagesshau24 (Germany) Euronews Deutsch DW-TV (German)
Tagesschau24 is news channel produced by ARD and managed by NDR in Hamburg. Tagesschau24 is ARD’s news channel and competes with N24 and n-tv. Besides news, tagesschau24 also broadcasts culture, sports and science programmes.
Beyond headlines and sensationalism, Euronews offers in-depth coverage and analysis from correspondents and news bureaus all over the world.
Stay informed on European and world news about economy, politics, diplomacy and more with Euronews. Euronews is available in a number of other languages.
DW-TV is a set of television channels provided by Deutsche Welle. The channels concentrate on news and information and first started broadcasting 1 April 1992.
They are broadcast on satellite and produced in Berlin. DW English broadcast service is aimed at the overseas market.
 
video
oe24.TV
On oe24 TV you can find news from the world of politics, sports and everything about high-society and the stars.
From the tastiest recipes to things to laugh about and of course the weather. Oe24 TVs programmes inform objectively and comprehensively.
 

French Language
video
video
BFM Business (France) BFM Paris (France) Euronews (en français)
BFN Business is a national economic television station offering regional variation in Ile-de-France.
France’s leading economic and financial news channel.
BFM Business is owned by the French group NextradioTV which also owns the radio stations BFM Radio and RMC.
BFM Paris is a regional television channel covering the news of the Île-de-France region. The programmes are centred around the information of Ile-de-France, proximity and culture.
BFM TV is owned by the French group NextradioTV which also owns the radio stations BFM Radio and RMC.
Beyond headlines and sensationalism, Euronews offers in-depth coverage and analysis from correspondents and news bureaus all over the world.
Stay informed on European and world news about economy, politics, diplomacy and more with Euronews. Euronews is available in a number of other languages.
France Info (France) France 24 (en français) RT France (Russia)
France Info is a French domestic rolling news channel which started broadcasting on 31 August 2016.
France Info involves France Télévisions, Radio France, France Médias Monde (with France 24) and the Institut national de l’audiovisuel (INA).
France 24 is a French state-owned international news television network based in Paris. Its channels broadcast in French, English, Arabic, and Spanish and are aimed at the overseas market. France 24’s programming is divided more or less equally between news coverage and news magazines or special reports. RT France, also known as RT en français, is the French version of the Russian international news channel RT. The channel is based in the Paris suburb of Boulogne-Billancourt and funded by the Russian government.
Similar to other RT channels, the neutrality and objectivity of RT France’s information are regularly questioned.

Other Languages
JapaNews24 (Japan) DD NEWS LIVE 24X7 (India)
24-hour Japenese News Channel, providing all the latest news and weather from Japan. DD News’ is the News Channel of India’s Public Service Broadcaster ‘Prasar Bharati’.

 

Share